19991021 - En oppfordring til å drepe voldsmenn.txt

From jarle@hl.telia.nospam Wed Oct 20 23:06:32 1999
Newsgroups: no.fag.filosofi
Subject: En oppfordring til å drepe voldsmenn
From: jarle@hl.telia.nospam (@5)
Date: Wed, 20 Oct 1999 21:06:32 GMT

Det er helt klar overrepresantasjon av psykopater innen sosialisme
(dette tøvet med at det var i selvforsvar er sludder og tøv. Hvor ofte
er det 64 åringe representanter for FrP går til voldelige angrep på
unge gutter? Vi husker når Rv sine disipler noen år siden kasta stein
på FpU når de talte på Torgeti Oslo. FrP sin ungdom har ALDRI drevet
slik. Litt om saken:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5827058

Etisk sett er det korrekt å kjøre en kniv inn i brystet på slike
voldelige psykopater av noen  RV-svin, og jeg ville gjort det uten å
blunke. Det er bare en eneste ting som stopper volds-sosialistene - og
det er rå brutal vold mot de som tror de kan komme her og komme her og
tro de kan forhindre ytringsfrihet med vold. Det er bare å ta igjen.
Jarle Aase har helt rett. En skal bestemme seg for at det er en fin
dag å dø på, og deretter prøve å drepe motstanderen med alle tenkelige
midler som finnes. Naturligvis har dette ført til endel trusler om at
jeg bør polit anmeldes, men en psykopat vil neppe nå fram i retten
uansett. Jeg sier meningen min og er villig til å drepe for å forsvare
min rett til å si den. Dette til advarsel for alle som tror de kan
oppføre seg som det RV svinet over. Det er nemlig noen mennesker som
er så rasende på psykopater at de dreper dem med den største
fornøyelse for de er ikke å betrakte som mennesker men rovdyr som bør
slaktes akkurat som en slakter et dyr en skal spise. Et dyr har
faktisk mye høyere verdi og bør behandles mye bedre enn en
voldspsykopat.

I et sosialistland som Norge må folk ta loven i egne hender mot
psykopatene. En dag vil det oppstå borgervern om en ikke snart
innfører meget strenge straffer for voldsmenn som går løs på andre
annet enn i selvforsvar. I USA har en lov til å drepe selv en tyv om
han bryter seg inn. Plassere en kule midt i panna på fyren. Han
trenger ikke engang være psykopat. I Norge har vanlige mennesker ingen
beskyttelse i loven i det hele tatt. I Norge er det voldsmenn som
beskyttes og dette skal en ikke finne seg i mer.

Dette er en oppfordring til å lemleste og drepe en voldsmann i som
angriper andre pga. deres meninger. Denne oppfordringen er ulovlig, og
vet dere hva? Jeg bryr meg ikke det minste om det. Anmeld meg gjerne
for det. Noen som synes jeg ikke burde skrive dette? Nei, skal en bare
la sosialistiske voldsmenn drive som de vil da? Det er eneste
alternativet.

Jeg er lei av at andre tror min filosofi er kompatibel med
kristendommens etikk , for det er den ikke i det hele tatt. Den er
rake motsetningen etisk sett. Prinsippet om at en ikke skal drepe er i
min filosofi erstattet med "du skal drepe en voldelig psykopat".
Prinsippet om at en ikke skal lyve er erstattet med at en skal lyve
til en psykopat. Prinsippet om at en holde ekteskapet hellig er
erstattet med at en skal be ektefellen dra til helvete og skille seg
om dette er en psykopat. Prinsippet om at en skal vende det andre
kinnet til beholder jeg. En skal snu seg til siden, trekke fram en
kniv og kjøre i hjertet på den som angriper. Håper alle som er kristne
nå forstår at dette er inkompatibelt med kristendommens underkastelse
framfor en psykopat. Min filosofi er en EKSTREMT voldelig filosofi men
den er kun rettet mot psykopatenes vold, og ellers tar sterkt avstand
fra vold. Verden trenger faktisk en ny filosofi som pisker opp
heksejakt mot psykopatene, for nå har vi andre blitt jaget av dem i
århundrer. Reis bålene. Brenn voldspsykopatene levende!

--
@5