Twitter-arkiv April 2019

<- Tilbake

2019-04-30

Tjenester som Vipps og PayPal er en så grunnleggende infrastruktur at det bør sitte langt inne å oppfordre dem til å stenge ute noen. At de er private gjør det egentlig verre. De bør ikke ha en slik makt, og jeg nøler med å minne dem på at de har den. twitter.com/PiltPompel/sta…

2019-04-30

RT @mohamabd86: Er ikke bare Afd som tenker som Nordiske mediedager. For noen uker siden skrev jeg følgende: Følg med på hvilke miljøer i N…

2019-04-30

Hva er forskjellen på “jeg tilhører den antirasistiske venstresiden” og “antirasistene har rett om dette”? Det første er en identitet og gruppetilhørighet og ikke egentlig noe man kan diskutere. Det andre legger vekt på argumenter og mulighet for å tenke nytt og selvstendig.

-> 2019-04-30

Vinklingen Rolness ønsker avslutter debatten før den har startet, som er ironisk, når temaet er hvor viktig de gode og åpne debattene er.

-> 2019-04-30

Dette er ideer fra den antirasistiske venstresiden. Men kan de også ha verdi for folk utenfor gruppen? Kan det ha verdi å snakke om enkeltideer uavhengig av hvilken side man heier på? Det er iallfall en klassisk ytringsliberal idé jeg er helt enig i.

2019-04-30

RT @hegeulstein: “Til dem som deltar på mediedagene: Det vil vekke oppsikt om dere avlyser, og det vil vekke oppsikt om Bannon snakker til…

2019-04-29

RT @syklemil: Mange fiffige skillelinjer mellom høyre- og venstresiden for tiden. En av dem er visst at dersom man ikke ønsker å vie rampel…

2019-04-29

RT @syklemil: Jeg har litt lyst til å lansere #flysinne som et alternativ til #flyskam. Bli litt sint hver gang man går ombord i et fly, hv…

2019-04-29

RT @palodegard: “I en liberal offentlighet kan vi ikke kaste bort plass på etnisk og religiøst hat. Og vi kan ikke behandle kyniske aktivis…

2019-04-29

Har skrevet litt om hvorfor jeg valgte å støtte Bannon-boikotten på Nordiske mediedager. aftenposten.no/meninger/kroni…

2019-04-29

RT @thorbjarnebore: “Siden offentligheten også er en kamp om normer, må normene forsvares ved å velge bort enkelte debatter og vende ryggen…

2019-04-29

RT @sumaya_jirde: Til kritikere som gjentar det samme hule argumentet: Når jeg og andre sier at vi vil marginalisere istedenfor å tilrettel…

2019-04-29

For de som sitter fast i Europa på grunn av SAS-streiken (inkludert kanskje meg, i Manchester) er jo dette en god anledning til spørre om råd i FB-gruppa Togferie. m.facebook.com/groups/1290302…

2019-04-29

RT @DipsausPodcast: 🔥 Hot off the press: “An exclusive interview with feminist @MonaEltahawy & Flavia Dzodan (@redlightvoices) about Mona’s…

2019-04-28

Rart innlegg. Det er jo ikke det å intervjue Bannon som har fått kritikk, men at han inviteres til konferanse. Et avisintervju kan bli godt eller dårlig og vil bli vurdert etter resultatet. Å være en hovedgjest på konferanse er en ære i seg selv.
aftenposten.no/meninger/komme…

-> 2019-04-28

Jeg har ventet med å skrive ordentlig om saken selv, fordi jeg trengte å tenke. Men nå er det noe på vei.

2019-04-28

RT @MazMHussain: Had some short thoughts after reading the shooters manifesto. Hope that Jews and Muslims in Western countries realize that…

2019-04-28

RT @bestofnextdoor: Nextdoor in two posts:

2019-04-28

RT @DynamicWebPaige: a poem about silicon valley,

assembled from quora questions about silicon valley.

splinternews.com/a-poem-about-s… https:/…

2019-04-28

RT @IwriteOK: Another member of 8chan shot up a place of worship, so I wrote another article.

bellingcat.com/news/americas/…

2019-04-27

RT @tophepahle: Dette er en av grunnene til at jeg sa ja til å stille på #nrkdebatt på torsdag. Fordi jo flere vi er, jo mer meningsløst bl…

2019-04-27

RT @Rotevatn: Minerva-journalist @Akselfrids har kritisert mi rolle i Resett-debatten. Her er mitt svar hos @Minervanett på kvifor eg har e…

2019-04-27

RT @ExtinctionR_NO: Full stans på Oslo City mens vi aksjonerte mot klesbransjens ville miljøødeleggelser. Den er verdens nest største forur…

2019-04-27

RT @sumaya_jirde: “Tilgi dem ikke: de vet hvad de gjør.”

2019-04-27

“Migrasjonskrisen er underlig. Vi kjenner alle folk som gikk av skaftet i 2015” Ja, som Toje selv, som brukte den til å introdusere Norge og Danmark for De helliges leir og lyktes i å legge det bak seg som en ikke-sak. morgenbladet.no/ideer/2019/04/…

2019-04-26

Heisann, Streisand twitter.com/cstross/status…

2019-04-26

RT @snorrevalen: Vi må bare legge fra oss denne ideen om at det er «vanlige folk» som sitter og skriver hets og konspiteorier i kommentarfe…

2019-04-25

@trhauge @v36ar Jeg har mer tro på at markedsføring av produkter funker enn denne formen for kommunikasjonsarbeid. Tog er uansett infrastruktur ikke merkevare. Det som teller er hvor mye det offentlige bruker på det.

2019-04-25

@trhauge Jeg spissformulerer, bøkene er gode på hver sin måte. Pseudoarbejde er nok mest relevant for Norge.

2019-04-25

@Petterinuet Vel, ja. Eller rettere sagt, bøkene gjør det.

2019-04-25

@trhauge @v36ar Litt rart å anta at uviktig betyr at noe ikke funker.

2019-04-25

@trhauge Ting som dette fremstår som bortkastet for meg. Uansett, de to bøkene er verdt å lese.

2019-04-25

Hele Vy-fadesen er vel mest av alt en bekreftelse av ideene i Bullshit Jobs og Pseudoarbejde, om at det har vokst frem store segmenter i arbeidslivet som ikke har noe viktig å gjøre, fyller tiden sin med tull og heller bare burde gått hjem tidlig. twitter.com/vygruppen/stat…

2019-04-25

RT @pati_gallardo: For context: this is a massively big deal to me. I have been working towards this for almost two years.

This has been…

2019-04-25

RT @forteller: Jeg vil takke @fredriksolvang for at han etterspør informasjon om rasisme hos Resett. NRK har gitt dem rampelyset på svært u…

2019-04-25

@TimSW Thanks. This is interesting to me because of a similar debate in Norway, with many of the same arguments from both sides.

2019-04-25

RT @DavidNessle: 1925 uppfann möbelsnickaren Thor Bjørklund i Lillehammer osthyveln. Döm om hans besvikelse när han upptäckte att Olav Kavl…

2019-04-25

RT @meganjherbert: Nothing about the #ClimateCatastrophe is convenient. But it’s time for us to choose which inconveniences we’d rather end…

2019-04-25

For de som er interessert i debatten rundt Bannon på NMD, scenenekt og sympatiboikott, foregår det en lignende krangel i Nederland akkurat nå etter at Mona Eltahawy avlyste en tale på De Balie i Amsterdam. twitter.com/martoiu/status…

-> 2019-04-25

Årsaken er at mange minoriteter boikotter stedet, blant annet på grunn av en debatt der i 2017 som ble preget av islamhat.

-> 2019-04-25

Her forklarer de hvorfor de boikotter De Balie: translate.google.com/translate?url=…

-> 2019-04-25

“Organizations such as De Balie use their platform to earn from complex social problems and marginalized groups. They do so in an exploitative and irresponsible way, by seeking and stretching the boundary of stigma, and by legitimizing xenophobic populists.”

-> 2019-04-25

Jeg vet ikke nok til å ta stilling ennå, men debatten ligner så mye at de som har meninger om den norske utgaven bør kjenne til den.

-> 2019-04-25

“Dutch people of color brought to her attention that the boycott of ‘De Balie’ has been going on for a while. They wanted to hear her speak, but refused to come. She did not want to force people to choose between the venue and their principles.” mvslim.com/famous-feminis…

2019-04-25

RT @MarenEsmark: Det er en klar sammenheng mellom de mange skogbrannene og klimaendringene, sier forskningsjef Bjørn Hallvard Samset ved Ci…

2019-04-24

RT @forteller: Hei alle venner av et åpen og fritt samfunn, hvor ingen blir skvist ut (av debatten) på grunn av hat og hets.

Takk for inns…

2019-04-24

RT @KSteigen: Journalister som ikke er blitt omtalt sterkt negativt i Resett minst én gang bør se seg i speilet og spørre seg om journalist…

2019-04-24

RT @MHGottlieb: Kan I huske tørken sidste år? Well, about that… dmi.dk/?id=1037

2019-04-24

“You don’t listen to the science because you are only interested in solutions that will enable you to carry on like before. Like now. And those answers don’t exist any more. Because you did not act in time.” theguardian.com/environment/20…

2019-04-24

RT @mohamabd86: TRÅD

/1 Dette begynner å bli tragikomisk folkens. Den liberale skravleklassen TENKER så likt at man kunne likegodt ha den…

2019-04-24

RT @DraconickGaming: #DnD is a roleplaying game that let’s you live out such fantasies as:

  • Having money
  • Making close friends as an adul…

2019-04-24

Økningen i skogbrannfare er vel kommet for å bli, men dette er ikke den nye normalen. Normalt vær finnes ikke lenger.

2019-04-24

RT @TorsteinRisnes:

2019-04-23

RT @DavidNessle: Världen förändras, men mycket förblir sig likt. (Ur Astrid Lindgrens krigsdagbok 1943.)

2019-04-23

RT @gildedragon: A friend forwarded me this and I effing love it

2019-04-21

RT @forsberg: Disse som hevder at Resett er “bra for mediemangfoldet” ignorerer helt at en vesentlig del av MOen til høyreekstreme medier e…

2019-04-20

RT @AndersTangenes: Du trenger ikke å lese de 1500 kronikkene, lederne og kommentarene om hvor viktig det er for demokrati og ytringsfrihet…

2019-04-20

RT @retorikknerd: «Ytringsfrihet og demokrati betyr at vi må tåle å høre ubehagelige stemmer. Og noen ganger betyr det at vi må tåle å høre…

2019-04-20

RT @tophepahle: Nå som Resett åpenbart prøver å slå tilbake er det viktig å ikke la dem diktere hva dette handler om.

  1. Det er ikke et a…

2019-04-20

@trondstenvik Takk!

2019-04-20

RT @dreamaskew: It’s been almost three years, and I still lose my shit any time I think about this article.

the-toast.net/2016/05/24/the…

2019-04-20

RT @tveitdal: Climate Cartoon of the day: Tipping point

2019-04-20

RT @steveaylett: The other day I achieved a rate of seven hundred errors per second. I looked completely motionless like a hummingbird.

2019-04-19

Samme modell som Resett. Plukk hatobjekter og pøs på. twitter.com/eivindtraedal/…

-> 2019-04-19

Har det noe å si? Vel, for noen uker siden hadde jeg et skummelt møte med en varebil på sykkelen. Uvanlig aggressiv og unødvendig forbikjøring av en sjåfør som hyttet med nevene.

-> 2019-04-19

Jeg kontaktet firmaet på FB. Eieren svarte, og forklarte hvor mye han avskyr “sykkelister”. Virkelig sint ble han først da han fant Trædal på vennelista mi.

-> 2019-04-19

Jeg vet ikke hvilke grupper han er med i. Men det foregår en radikalisering av sinte bilister, blant annet bygget opp rundt hatet mot Trædal. Resultatet er at denne fyren bevisst kjørte aggressivt og farlig mot en tilfeldig syklist.

-> 2019-04-20

Heh, disse folka er så forutsigbare. Men takk for bokanbefalingen Jarle! (Kommer i paperback om to uker, send DM for signert utgave.)

2019-04-19

Status på Ytringsfrihet annotert: Sendte et utkast til smarte folk og har fått gode tilbakemeldinger jeg har brukt den siste uka på å håndtere. Flere er på vei. Dette er hvorfor det er gøy å skrive bøker.

2019-04-19

RT @Essensielt_no: @BjoernStaerk Kampanjen for annonseboikott av #Resett ble for alvor intensivert av Resetts hetseartikkel mot Frank Andre…

2019-04-19

Resett er bølla som setter leserne sine på den første som utfordrer dem, og den andre, og den tredje, men hva når det er femti? Hundre? twitter.com/Essensielt_no/…

-> 2019-04-19

Dette med å henge seg opp i “alle de fæle som forfølger oss” er forøvrig en sekttaktikk. Det styrker samholdet i inngruppa, men ender som regel opp i isolasjon og irrelevans.

2019-04-17

RT @Essensielt_no: Dette skriver #Resett nå i kveld. I løpet av kvelden har de kjørt ut rene hetseartikler om @KarlEldar @Rotevatn og @Klu…

2019-04-17

RT @forsberg: Bra initiativ. Kvifor dukkar dykkar statsstøtte opp hos HRS, @Regjeringen og @Venstre? Det er verkeleg ikkje noko å støtte (d…

2019-04-17

@eivinnfj Man kan påpeke at det bygger på en historisk misforståelse, (som er viktig i den dagligdagse bruken av ordet). Og at ideen er strukturert slik at den skaper en stor blindsone for løsninger.

2019-04-17

@eivinnfj Men det pensler også tankene i bestemte retninger, som privat eierskap eller offentlige reguleringer, og bort fra andre, hvor ressurser forvaltes av et felleskap.

2019-04-17

RT @KarlEldar: Resett prøvde å skremme modige Frank som hadde varslet annonsører. De skrev en artikkel om ham og fyrte opp kommentarfeltet.…

2019-04-17

Fint påskeprosjekt folk har satt i gang her. Vend ryggen til Resett. twitter.com/KSteigen/statu…

2019-04-17

@eivinnfj Altså, den historiske påstanden om at folk ikke klarte å forvalte allmenninger er feil. Tankeeksperimentet er dermed litt irrelevant. Joda, det går galt hvis folk oppfører seg slik, og det gjør man jo i blant. Men det er ikke naturlig eller uunngåelig.

2019-04-16

Ny utgave av Ytringsfrihet nærmer seg. Originalen pluss margkommentarer pluss langt nytt etterord. Forhåndsbestillinger mottas! twitter.com/mohamabd86/sta…

2019-04-16

RT @KSteigen: Det er en fin påskeaktivitet å melde fra til annonsører som får sine annonser inn på Resettno sin hjemmeside. De fleste vet i…

2019-04-15

RT @LinnStalsberg: Hei alle og spesielt @mediedager ; les denne tråden da. #bannon bananas twitter.com/hankgreen/stat…

2019-04-15

RT @pnh: Gene Wolfe, 1931-2019. One of the great ones.

2019-04-15

Allmenningens tragedie er en av mine favorittmyter. Så intuitiv og med et så fengende navn at den dukker opp over alt, og feil. twitter.com/mohamabd86/sta…

2019-04-15

RT @sannekarin: Lurer du på hva du skal lese i påsken? Nå finnes denne i en oppdatert utgave, som pocket. #klima #olje #politikk #PR #lobby…

2019-04-15

“Their arguments rest on the notion that there is a normal, reasonable amount of nationalism or ethnic preference that can be accommodated in order to keep majority-white populations happy, and that this settlement needn’t shade into racism and violence.” lrb.co.uk/v41/n08/daniel…

2019-04-15

RT @ExtinctionR_NO: Breaking: vi står framfor Finansdepartementet. Oljepengar er eit svik mot framtida! #InternationalRebellion #RebelforL…

2019-04-14

Vend ryggen. twitter.com/periferien_/st…

2019-04-13

Som en som har sett mye av privat og offentlig sektor fra innsiden: Markedsliberale teoretikere forstår seg ikke på business. F.eks. hvor mye av næringslivet som handler om å plassere seg på en trygg pengestrøm. twitter.com/forsberg/statu…

-> 2019-04-13

Eller hvor liten forskjellen er nå mellom hvordan store private og offentlige organisasjoner drives i praksis.

2019-04-13

@seglsten Det er vel først og fremst to ikke-sammenlignbare ting.

2019-04-12

RT @andhalse: Løsninga på det sosiale fordelingsproblemet med bilavgifter er å gjøre det lettere å leve uten bil, ikke å gjøre det billiger…

2019-04-12

For et par år siden skrev jeg om hvordan jeg reduserte flyskrekken min. Den gikk selvsagt aldri ned i null.

-> 2019-04-12

Ulempen med at jeg har flydd mindre de to siste årene er at perioden før turen hvor hodet mitt er fullt at hvit støy har blitt litt lengre. Jeg har kjørt på halv kapasitet i en uke.

-> 2019-04-12

Heldigvis har jeg bygget opp noen gode mestringsstrategier: 2 diazepam, pusteøvelser og to gladteite synthwave-album: Current Events av Mitch Murder og Take my Time av Highway Superstar.

-> 2019-04-12

Med en gang jeg lander er jeg tilbake i 100. Men mange er ikke så heldige. Angsten er der hele tiden, kanskje uten at andre vet det. Jeg kjenner noen av dere, og jeg beundrer dere for det dere får til. Stå på.

2019-04-12

Jeg er mest lettet, men også bittelitt skuffet, over at Brexit ikke skjer samme dag som vi drar til Aberdeen.

2019-04-11

RT @abjartnes: Mer om vindkraft og klima(debatten): Har skrevet dette innlegget i VG, som svar til Jørg Arne Jørgensen. https://t.co/b7IIM9

2019-04-11

@CSpange Notert!

2019-04-11

RT @mohamabd86: Høyreekstremisten bak dette er hva @mediedager legitimerer.

“People have been denied access to lifesaving medical treatmen…

2019-04-11

@WizWoof Ok. Men hyggelig at du har valgt å begynne å snakke med meg igjen, i det minste.

2019-04-11

@WizWoof Nei, altså, det er flaut å ikke skjønne kritikken. Det er uansett ikke et argument mot den.

2019-04-11

Jeg har skrevet på et langt nytt etterord til Ytringsfrihet de siste ukene, og var akkurat i mål da NMD ringte. Førsteutgaven handlet mye om hvorfor man som regel bør ta en åpen debatt om det meste, etterordet om hvorfor man i blant ikke bør gjøre det.

-> 2019-04-11

Det frustrerende her er ytringsliberalere som ikke en gang forstår de som er uenig med dem. Anki Gerhardsen sier “jeg skjønner ikke at det er så vanskelig”. Ja, nettopp. Tenk hvor mye tyngre det ville veid å si: “jeg skjønner at dette er vanskelig, men” filternyheter.no/refser-kritike…

-> 2019-04-11

Uansett, ny bok kommer nok før sommeren. Siden jeg gir den ut selv, tar jeg mot forhåndsbestillinger med takk.

2019-04-11

RT @beaterast: “Slutt å skylde på polarisering. Problemet er at offentligheten holder på å bryte sammen, skriver Anja Sletteland.” https://…

2019-04-11

RT @mohamabd86: /2 De kan gjerne begynne her. Jeg delte denne her i 2017.

(…) A cache of documents obtained by BuzzFeed News reveals th…

2019-04-11

RT @hankgreen: Hello, I want to tell you about a BUCK WILD wild thing that happened in Missoula.

Last year, a conference was scheduled to…

2019-04-11

@WizWoof Siden som tror det kan komme noe av verdi ut av en slik samtale, og at dette veier tyngre enn skaden man gjør ved å gi ham plass og legitimitet.

2019-04-10

@WizWoof Nei det er ikke de sidene som står mot hverandre her. Har du lest noe av kritikken mot dette?

2019-04-10

@iathom Intervjuet hans er en egen post på programmet.

2019-04-10

@WizWoof Gjestene er ikke nøytrale men invitasjonen kan være det, i betydningen at den ikke tvinger noen til å velge side bare ved å delta.

2019-04-10

@WizWoof Med et resultat og metoder som gjør at han aldri kan bli et nøytralt eller enkelt gjestevalg.

2019-04-10

@sverreskogsrud Det er alltid håp for de som klarer å lytte til god kritikk. Men det er en helt annen debatt.

2019-04-10

@werningsen Jeg vet hva han har å si. Jeg er redd for islamhat og nasjonalisme, og det burde du også være. Vi har sett alt dette før, bare med litt andre ord.

2019-04-10

Kult! Jakten på den grønne lykken har solgt så bra at den kommer som pocket i mai. (Og hvis litt flere tar sjansen på Å sette verden i brann, er det håp for den også.)

2019-04-10

@wwwSIANno Det må du nesten spørre venstresiden om. Selv mener jeg at det som gjør oss til et samfunn blant annet er normene vi har til felles. Islamhat og nasjonalisme bryter med de viktigste normene våre.

2019-04-10

RT @andersskyrud: Dette fra Camara Lundestad Joof. Utrolig sterkt, og samtidig utrolig frustrende at generalene i prateklassen gir så blank…

2019-04-10

@WizWoof En slurvete definisjon. Poenget er at å invitere en relevant og ekte ekstremist i det minste ville vært modig. Fortsatt feil men ikke like flaut. Å invitere Bannon er en klisjé.

2019-04-09

Og der sa visst jeg også nei, på telefon til en som forklarte at de sliter med å fylle panelet. Svarte at jeg i tillegg til å være enig i kritikken synes det er flaut at de velger Bannon når de skal være tøffe og ikke en mer relevant ekstremist. journalisten.no/aarebrotsamtal…

-> 2019-04-10

Jeg har ingen sterk mening om hvorvidt alle bør si nei. Men jeg er enig med kritikerne i at vi allerede vet hva Bannon vil: Bruke mediene til å få islamhat og nasjonalisme til å fremstå som et legitimt ytterpunkt, i stedet for som noe livsfarlig og utdatert.

-> 2019-04-10

Å behandle dette som en hvilken som helst annen debatt er å si til millioner av europeere at vi er usikre på om de hører hjemme her. Når vi også ser at han forgjeves prøver å gjøre seg relevant i Europa og har mistet innflytelse i USA, blir dette i tillegg flaut.

-> 2019-04-10

Les også @mohamabd86 om hvorfor han tar dette personlig: morgenbladet.no/ideer/2019/04/…

2019-04-08

@erlemarie Jeg jobber under 80%, men i en bransje (IT) hvor folk har god lønn og en uvanlig god forhandlingsposisjon, og selv der var det strev å bryte med normen.

2019-04-08

@OdaRygh Jepp. Men det jeg mener skiller kompetanseporno fra andre “ordne-opp-i-floken”-sjangere er at man legger ekstra mye vekt på de flinke hovedpersonenes imponerende-men-relatable evner. Simulert mestringsfølelse.

2019-04-08

@OdaRygh Nja, ikke kompetanseporno, synes jeg. Kompetansebiten er halvhjertet, ting ordner seg med flaks eller en punchline.

2019-04-07

[Ser The Orville uforberedt] Men..men..dette er jo.. bare med mer.. og med mindre.. og det er jo egentlig akkurat sånn det skulle vært, og til å bli glad av.

2019-04-06

Når man falt i kommunistsvarteboka som liten. “Hva, en plan for å fase ut olja? Du mener, slik som Lenins plan for å skape det perfekte samfunnet??” twitter.com/BDjup/status/1…

2019-04-06

@BDjup Tja, planen om å bli en oljenasjon? Alle de vellykkete store og små langsiktige planene ethvert land og større selskap legger?

2019-04-06

RT @patrickjohansen: Blindsonespeil under trafikklys. Amsterdam viser nok en gang at de tar syklister på alvor (og hjelper bilistene i stor…

2019-04-06

RT @mohamabd86: Og der kom @mediedager svar til meg. De understreker bare at de ikke har skjønt noe som helst om kritikken eller Bannon for…

2019-04-04

@JanRagnvald

2019-04-04

Det er gøy å få et sunnere forhold til klærne sine: harvestmagazine.no/pan/klaer-som-…

-> 2019-04-04

Og på lørdag er det klesbyttedag: naturvernforbundet.no/klesbyttedagen/

2019-04-03

RT @MartinHedberg: Intervju med mig i Metro igår. metro.se/artikel/s%C3%A… #klimat

2019-04-03

RT @DavidNessle: - Vad heter ert band då?

  • The Violents.
  • Stenhårt!
  • Vi uppträder iförda islandströjor och sjunger “Grattis lilla mamma”…

2019-04-02

RT @cleanclothes: We are concerned about the future of factory safety in #Bangladesh. The government of Bangladesh and the factory owners a…

2019-04-02

RT @beaterast: Protesterte nakne midt under brexit-debatten nrk.no/urix/1.14499860

2019-04-02

RT @mohamabd86: Jeg ønsker å skrive mer enn det jeg gjør i dag. Hvis noen er interessert i en kommentator med mye kunnskap, bredde og innsi…

2019-04-02

RT @Cycling_Embassy: Since 2015, #Rotterdam has been circulating 27 fietsvlonders (“bike platforms”) around the city.

One car parking spac…

2019-04-01

RT @MitchellReardon: Bicycle parking for 8,400 at the Delft, NL train station. And they’re adding 1,600 more spots.

Car-free travel doesn’…

2019-04-01

RT @BjoernStaerk: Onsdag deltar jeg på lanseringen av Ove Jakobsens nye bok om anarkisme og økologisk økonomi, på Peloton i Oslo kl 19. Bli…

2019-04-01

2016: 1 Civita-publikasjon om klimapolitikk 2017: 1 2018: 1 2019: Jo, nå skal dere høre her! aftenposten.no/meninger/komme…

<- Tilbake